Saturday, April 27, 2019

බෑන්කු ජීවිතේ - # 006 - සිකුරාගේ කැත වැඩක් - I..


අලුතෙන් ගිහින් කරදරයට පත්වෙච්චි එක කිව්වා වගේම ජීවිතේ අමතක කරන්න බැරි අහම්බෙන් ඇවිත් ජීවිතේට කඩ්තොලුවක් ඉතිරි කරපු බැන්කු ජීවිතේ තැනක් ගැන ලියන්න හිතුනා..මේකත් පරණ ලියපු තැනකින් ගතපු නිසා බැන්කු ජීවිතේ මුල් හරියට ගලපන්න ඕන..ඒ කියන්නේ මගේ බැන්කු ජීවිතේ මුල් අවධියේ සිදුවීමක්…සිකුරා කරපු මහ කැත වැඩක්...

ඔය කාළේ වතුරැගම ඉදලා කෙල්ලෙක් එනවා අපේ බ්රන්ච් එකට,  කරාටේ බ්ලැක් බෙල්ට් තියෙන කෙල්ලෙක්..සෙල්ලන්ද කොල්ලෝ කිව්වලු..අපි ටිකක් ඩිම් වෙලා හිටියේ…

උස මහත එච්චර නැතිවුනාට බොහොම කැරිස්මා (Charisma) එකක් තියෙන කෙල්ලෙක්, මුලින්ම ආවේ අම්මා තාත්තා එක්ක..තාත්තත් දැක්කම පේනවා කරාටේ බුවෙක් වගෙයි කියලා...අම්මා නම් ඔසරිය ඈදලා පොඩිහවඩියක් එක්ක, දුවත් එහෙමමයි..මේඩ් අප් ඔසරිවගේ නෙමෙයි ළාකොල පාට ඔසරිය රිදී හවඩියක් එක්ක හරි ලස්සණට නීට් එකට ඇදලා පෝනිටේල් එකක් දාලා හිටපු කෙල්ල දෑක්කම "ගුටිකාලා මලත් සැපයි බන්" කියලා මගේ ලග හිටපු සයිකෝ කිව්වා..සිස්ටම් එක උගන්නලා චෙක් ක්ලියර් කරන් හැටි කියලා දෙන්න මට තමයි කිව්වේ..එදා පට්ට බීසී දවසක් සැලරි ඩේ එකක් නිසා චෙක් පර්චෙස් කරන්න, කස්ටමර් කෙනෙක්ගේ ෆැසිලිටි එකකට පෝස්ට් ඩේටඩ් චෙක් සිස්ටම් දාන්න වෙලා, මම පැට්රොල් ගහපු බල්ලා වගේ බීසී..මේ අස්සේ කොහෙද තව ට්රේන් කරන්නේ..මම බොස් ට කිව්වා "බොස් මට අද කට්ටිය නලවන්න බෑ, හෙට කියලා දෙන්නම් කියලා”..ඒකිව දැම්මා කවුන්ටර්ස් වලට බලන් ඉන්න..එතන එවුන් එක්ක සෙට් වෙලා ඒකිත් උන් පස්සේමයි..සයිකෝ  බොරැ කතාකියලා ඒකිත් හිනා වෙනවා..අලුත් හින්දා වටපිට බලලා හැම එකටම සිරික්කිය දාන්නේ නැතුව ශේප් එකේ ඉන්න ව්දියෙන් තේරුනා කෙල්ල අනිත් උන්ට වඩා වෙනස් කියලා …

ක්වාටර්ස් එකෙත් කතාව ඒකී ගැන, "කොල්ලෙක් නැද්ද කියලා ඇහුවද?" අපි සයිකො ගෙන් ඇහුවා.."මළා ඕනෙම එක ඇහුවේ නැනේ, ඇහුවේ අයියා කෙනෙක් ඉන්නවද කියලා විතරයි", “අපෝ බූරෑවා..මොකටද බන් අය්යලා අහන්නේ" අපිට මළ මූටනම් සයිකො “ඉතින් යකෝ කරාටි දන්න අය්යල දෙන්නෙක් එහෙම හිටියොත් සමුපකාර ක්රමයට තමයි ගුටි කන්න වෙන්නේ.. දැක්කනේ තාත්තා, දෙයි නැව් ගුටි" සයිකෝ උගේ ඇනලිසිස් එක දෙනවා...    

දෙවෙනි දවසේ මමත් ඉතින් බලාගෙනහිටියා අලුත් නන්ගිට උගන්වන්න.. මේකිත් ලස්සනට ලානිල් පාට ඔසරිය ඇදලා ඇවිත් මගේ ගාවින් වාඩිවුනා.."ඔයා මාව නලවන්න එපා.. බැන්ක් එකේ වෑඩ විතරක් කියලා දෙන්න" කිව්වා..මම හොල්මන් වුනා…යකෝ මේකිත් කටර් එකක් නේ.."නැ නන්ගි බීසී වෙලාවට හරියට උගන්වන්න බෑ..ඔයා එක්ක පර්සනල් තරහකට නෙමෙයි කිව්වේ" කියලා මම කිව්වට මේකි හිනාවුනේ වත් නෑ..

මම සිස්ටම් එක කියලා දුන්නා..ඕන නම් කොලයක් අරන් ලියාගන්න කිව්වට මේකි බලාගෙන හිටියා විතරයි..මට මොකෝ..බුල් ගහගෙන වරෙන්කො එතකොට දෙන්නම් කියලා මාත් හිටියා..බේසික් සිස්ටම් එක කියලා දුන්නා ඉන්වර්ඩ් එක,ඒ කියන්නේ අපේ බෑන්කුවට වෙන බෑන්කුවලින් එන අපේ චෙක්, අවුට්වර්ඩ් එක අපි කලෙක්ට් කරන වෙන බෑන්කුවල චෙක් සිස්ටම් දාන හැටි කූරියර්ට දෙන හැටි කියලා දෙන කොට මගේ දිහා හරිම තියුණු බෑල්මකින් බලාගෙන හිටියා..එයාටත් සිස්ටම් දාන්න පුලුවන්ද ඈහුවම මම ඉඩ දුන්නා.. බැන්කුවේ ඔරකල් ප්ලැට්ෆෝම් එක, ඉන්ටෙර්ෆෙස් එක වී බී , සිස්ටම් එක හදලා තිබුනේ ඉන්දියාවේ ඉන්ෆොසිස්ලා.. මේකි කල්පනා කරලා හොදට ඔප්ශන්ස් වරද්ද ගන්නේ නැතුව  හොදට කලා.. මමත් ඕඩී (අයිරා) වෙන චෙක් බොසාට දාලා ඈපෘව් කරන හැටි, අපේ වෙන බ්රාන්ච් එකකින් කතා කරලා අපේ බ්රාන්ච් අක්වුන්ට් එකක් ඕඩී කරොත් හරි, අපි අපේ වෙන බ්රාන්ච් එකක අකවුන්ට් එකක් අපි ඕඩි කරව ගත්තොත් හරි කොහොමද මැනුවල් ඈපෘවල්ස් ගන්නේ, ඒවා කොහේද ෆයිල් කරන්නේ, බැරිවෙලාවත් ඔය ෆොරීන් චෙක් එහෙම ආවම මොකද කරන්නේ, මේ සේරම අතැරියා පුලුවන් නම් අල්ල ගන්න කියලා..

ලන්ච් වලින් පස්සේ කෙල්ල කොලයක් අරගෙන ප්රොසෙස් එක ඩීටේල් ලියනවා මම බලාගෙන. හවස ඉවරවුනාම ඒක මට පෙන්නලා හරිද ඈහුවා..මමත් බලලා හරි කිව්වා..තව වෙන වෑඩ තියෙනව නම් කරන්නම් කිව්වම මම ලකුණු දාගන්නත් එක්ක "නැ ඔයා ගිහින් අද කරපු සිස්ටම් එක මතක් කර ගන්න” කිව්වම මේකි කෑශ් කවුන්ටර්ස් වලට ගිහින් සයිකො එක්ක චැට..අඩෝව් සයිකෝ උබට මම හු#$*$%*%$ කියලා මම හිත යට්රින් බනින්න ගත්තා…

වැඩ ඉවර වුනාම මේකි සයිකොට අනිත් අයට බායි කියලා යන්න ලේස්තිවුනා..මමත් බලන් හිටියා මගේ ලගට ඈවිත් බායි කියනකන්..කෝ නෑ මේකි මට නොකියම මාරැ වෙලා…

“හරි අපි බලාගමුකෝ...මමත් මාතර කොල්ලෙක් ඈ”...ක්වාටර්ස් යනකල් මම කල්පනා කරා.."ඒකිට කොල්ලෙක් නැ" ඈවිදින ගමන් සයිකො කිව්වා..."ඉතින් මට මොකෝ”….මම බැන බැන ගියා..අපරාදේ කරාටි කිව්ව නිසා සීනියර් එවුන් බැස්සෙ නෑ..වෙනදට අළුතෙන්ම එන කෙනාව දාන්නේ කෑශ් කවුන්ටර්ස් කවුන්ටර්ස් ගියාම එළියට එන්නේ කපල් වෙලා...ශික් බොසා මේක ක්ලියරින්ග් දාපු එක…දෙයියො අතට ගෙනත් දීපු දේ..පඩි ටෝක් හින්දා කෙළ වුනා..සය්කො නිකන් ලබ්බට කෝටු ගහලා වගේ..තඩි බඩයි කෝටු අතුයි..ඒ වගේද මම ස්විම්න් කරලා හැන්ඩියා වගේ ඉන්නේ..මේකිට ඇස් පේන්නේ නැද්ද මන්දා...මම හිත හිත ඈවිදිනවා..ඒත් මට මෙහෙමත් හිතුනා, එක්කො මට මොකෝ ඒකි මගේ කව්ද? ඒකිට සයිකො හොදනම් මට මොකෝ “අන් සැපතට ඊරිසියා කරන්න එපා" මම මටම් කියා ගත්තා..

වෙන කෙල්ලෝ ඔය අරැමෝසම් සෙන්ට් ගහගෙන ආවට මේකි ගාව තිබුනේ "ඕඩිකොලොන්" සුවද..මුලදි ඔරොප්පු පාට් එක දැම්මට ඒකී ආපූ දවසේ ඉදන් මගේ ලගටම වෙලා තමයි සිස්ටම් එකට චෙක්ස් එන්ටර් කරේ...ඒකී දැම්මෙත් ඉන්දියන් ගොත්පු ෆ්ලෑට් සෙරෙප්පු දෙකක්..කමක් නෑ..ඊලගට එන එකටවත් කොක්කක් ගහනවා කියලා මම හිතා ගත්තා..

අලුත් කෑල්ලගේ හොදම යාලුවා බවට සයිකො පත්වීම හේතුකොට ගෙන ලොකු එවුන් ඉතිරි කරපු මාස දෙක තුනක් පරණ කොට ටිකකුයි ඔල්ඩ් රිසර්ව් පහකුයි, ඩ්රයි  ජින්  දෙකක්, ලෙමන් ජින් එකකුත් අරෙගෙන පොඩි සාජ්ජයක් (හොද පොඩි..මස් තසිම් දෙක තුනක්...සොසේජස් පොඩි බේසමක්, බයිට් කිලෝ එකේ පැකට් දෙකක් තිබුනා වගේ මතකයි..) පටන් ගත්තා..මිල්ටන්ගේ "අවසර නැත මට", "ඉවුරු තලා" , "මටමෙන් ඔහුටද" , "මා නෙත් කැදැල්ලේ" කියනකොට වෙනදට වඩා සින්දුව සමීපයි කියලා හිතුනා...ක්ලැරන්ස් ගේ "මලට බඹරෙකු සේ" , "හද විලේ ඔබ පිපුණා", "සිහින ලොවක් දුටුවා මතකයි" කියන් කොට ඔල්ඩ් රිසව් එක්ක ආදරේ කලවම් වෙලා උතුරනවා.. මෙහෙම ෆුල් කික් එකේ ගියපු පාටි එකේ ග්රේශන්ගේ "හිම රේණු වෑටෙනා සීතෑලේ නෙත ගාව රදවා ආදරේ සුදු සේල සුලගේ පා කලේ" කියන කොටම "ඕක්ක්ක්ක්ක්" කියලා සයිකෝ හොටෙල් දාන්නගත්තා…ආතල් කුඩේ කුඩු..එකෙක් දුවනවා වෑලි ගේන්න..බලපුවාම සයිකෝ උඩ තට්ටුවේ ඉදලා පහලට එනකන් දාලා..තව එකෙක් දෙහි හොයනවා..සින්නෙක් සයිකොට හෙළ භාශාවෙන් අමත්නවා..මදැයි එකෙක්ට කෙල්ලෙක් සෙට්වුනොත් තනියම බොන එවුන්ටත් වාතේ…
කොහොම හරි පහුවෙනිදා බ්රාන්ච් එකට යනකොට සේරම දන්නවා සයිකො කට් වෙලා කියලා 'යකෝ මම  ප%$*යක් ඇරියත් මේ සේරම දන්නවනේ" සයිකෝට මළ පෑනලා....

                                                                                                                                                                                                                                                                        To be continued
                                                                                                                                                                                                                                                                        © පසන්..
                                                                                                    පින්තූර අන්තර්ජාලයෙනි..

No comments:

Post a Comment